FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hej!
Som ni vet lanserades ett antal nya domänändelser idag för allmänheten. .ACADEMY .CENTER .COMPUTER .COMPANY .MANAGEMENT Har ni hunnit registrera något? ![]() Jag tog suzuki.center b.la mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Tog just: - Tshirt.center - England.center - Newyorkcity.center Rätt nöjd med dessa. Såg att Ishockey.center och Cloetta.center (varumärkesintrång?!) fanns kvar om någon känner sig manad.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
jag tog Ricky.Center så jag är helnöjd :-)
har tyvärr tappat bort vem som tipsade mig om den... men jag tackar härigenom! Senast redigerad av matzii den 2014-03-19 klockan 22:33 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Det blidde några .Company också... Svårt att hitta några bra, så det fick bli några amerikanska storstäder punkt company. Svårt att hitta godbitar under denna domän.
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Fick bli:
Stockholm.center Newsletter.center helt ok faktiskt.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Fick bli bla:
pub.center naked.center |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Skönt att inte "bara" jag domänpundar dessa nya "fuldomäner". Det är alltid lite lättare att missbruka i grupp. ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
vilken nytta för mänskligheten gör dessa nya topptomäner?....
smarta företag håller sig till 1 domän, som sedan ligger högst upp på google... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Några exempel på försäljningar redan i februari: - HorseRacing.tips: $8,200 - Tire.guru: $5,250 - Pizza.today: $4,005 - Spiritual.guru $2,107 - Stockmarket.tips: $2,075 - Icehockey.club: $2,000 - Oregon.bike $1,982 - Headline.today: $1,886 - Nano.technology: $1,425 (skönt domännamn) - NewYorkCity.guru: $1,325 (jag köpte .center igår) - Istanbul.today: $1,325 - Skater.club: $1,300 - Figureskating.club: $1,150 Som ni ser är detta 200-1000 ggr mindre än vad man skulle så punga ut för motsvarande .COM, men ändå... God, please bring me back to 1996 and I would only have to work for one more day in my life. ;-)
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2014-03-20 klockan 14:14 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|