FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har inte tid att fortsätta med detta projektet men hoppas på att någon annan kanske har lite tid att lägga för att få igång sidan.
RetroTorget.se Det är en köp & sälj sida som har inrikting retro som är i hetluften just nu. Jag har gjort klart sidan till 99% med betalnings lösning m.m men har inte tid att göra reklam om sidan och vissa saker måste översättas till svenska. Domänet ligger på webbhotell one.com och kostar ca. 300kr/år = Billigt Säljes i sin helhet med domän och webbhotel. Budgivning, den som lagt högst bud tills på fredag (10/1) får övertag denna site. Med vänliga hälsningar Jonny |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
RetroTorget.se ligger 1.a på google när man söker: retro köp och sälj
Kan vara bra att veta ![]() Mvh Jonny |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
jag har 1000kr bjudet, så det som gäller just nu.
mvh Jonny |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Inte för att sabba affärerna, men för saklig korrekthet, den ligger fyra, öppna alltid ett anonymt fönster och kolla placeringen, googles algoritmer ger en hög placering för dina egna sökningar på förekommen anledning. Fyra är ju också riktigt bra!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Nej den ligger på plats 1. Enligt egen sökning (anonymt), gserp och Advanced Web Ranking. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Edit: Handlar om ordet "och" ser jag nu, jag hoppade över det, men provade också "&" då blir det tvåa. Inget illa ment som sagt, lycka till! Hade själv kunnat ta den om jag inte haft så ont om tid... Senast redigerad av rauthing den 2014-01-08 klockan 17:16 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
för mig blir det 1a
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Om ni är intresserade kan ni buda här eller via pm, tar även frågor via pm om det är något ni undrar över. är det ingen som budar innan fredag så kommer jag att ta bort sidan och parkera domänet, vore lite synd med tanke på tiden som är nerlagd på sidan men hinner verkligen inte slutföra detta projektet just nu. så passa på att ta över en sida som kan inbringa inkomst både på annonser och banners. mvh Jonny |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|