FAQ |
Kalender |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Lite intressant..
Bor kunden i Sverige? Du säljer i Sverige? Vad har kunden gett för förklaring till Paypal eftersom de bevislig tror på honom och ger pengarna tillbaka. Paypal har fortfarande mina runt 10 000 kr som de helt plötsligt bara låste. Ser jag en butik som använder paypal som betalmedel söker jag upp en annan, om de så är några kronor dyrare. Aldrig mer paypal.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Ogillar PayPal jag med. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
som står och brummar utanför din brevlåda.. Jag vet inte hur gammal du är eller var du bor - men här i Götet ska man fan inte beblanda sig med de olika gängen. Folk har fått problem för mindre.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Försöker undvika PayPal så mycket jag kan. Finns även http://www.paypalsucks.com/ med ca 60K gillare, vilket inte är lite
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Ursäkta sent svar! yes, säljer i Sverige och kunden bor i Sverige. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag förstår din tanke, och tackar dig för din omtanke. Just nu bor jag centralt i Stan, men jag växte upp ett rätt "farligt" område i Skåne och är inte ett dugg rädd för dessa "mc gäng". Dessa individer är och var förlorare som aldrig åstadkommit något i skolan och var otroligt utstötta. När de sedan blir äldre så ville de bli något och därav började bära skinnväst och leka "sons of anarchy". Dem får gärna brumma utanför min dörr. ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|