FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Driver idag Scandinavians största aktiegrupp. Och vi har ungefär 60-70 nya medlemmar varje dag och diskussionerna håller på 24/7 Nu har vi pratat lite om att kanske starta ett "riktigt" forum, tyvärr förlorar vi ju lite av charmen och fördelarna med FB. Finns det några möjligheter att man kan integrera ett forum med fb på ett smidigt sätt? Mvh zader |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Bygg det med Facebooks API, då med möjlighet att använda sitt facebook-konto för att skriva etc. Ganska obv och kanske något du redan tänkt på, men i så fall förstår jag inte din fråga.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Varför inte fortsätta att köra med FB? Själv uppskattar jag gruppen och tycker att den som du säger skulle förlora sin charm/funktion med ett forum.. Den enda fördelen skulle vara att det är lättare för besökarna att kunna gå tillbaka och se tidigare meddelanden/trådar, men annars så tycker jag att FB's funktioner duger gott!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Kul att du gillar gruppen! Men tror du inte själv det blir rörigt nära vi ständigt ökar i medlemmar? Tänkte om det gick att koppla till fb med ett forum men ändå få notiser. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|