FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Köpte några domäner hos Webbkonsulterna. Skickade ett mail sedan för att fråga hur jag byter registrar.
Fick följande svar: "Hej! För att säga upp/flytta ett domännamn eller annan tjänst behöver du skicka in en uppsägningsblankett så att vi har den senast 30 dagar innan ny period. Uppsägning kan ske antingen via brev, fax eller inscannad via e-post i ett för oss läsligt format som jpg, tiff eller pdf till [email protected]. När vi mottagit och behandlat din uppsägning får du en bekräftelse på detta via e-post. Uppsägningsblanketten hittar du här: http://www.wk.se/kundtjanst/avtal.asp " |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Köpte precis 14 domän på Space2U med kort omgående transaktion.
(Fick betala 2 fakturor med kort en efter det andra, eftersom de säger att man kan bara ha 10 domän per faktura) Sedan köpte jag 10 domän på WK.se men det var inte omgående, verkar manuellt väntar på att jag får bekräftelse via email. Edit: fick email bekräftelse precis från WK.se är nu osäker på om det är manuellt eller ej men tog 5-10 minuter. ------------ En annan viktig sak som jag blev besviken av var att jag kollade om domänen var tillgängliga på Crystone's hemsida, men sedan när jag skulle köpa domänen så visade det sig att informationen om domän tillgänglighet som jag såg på crystone inte alls stämde. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Då vi själva har tagit fram detta sök så utvecklar vi självklart vidare på detta och försöker få det att fungera till 100%. Du får gärna hojta till om du har några frågor eller liknande! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Svarar de med att kräva kostnad gå direkt till iis.se istället för auth koden |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Citat:
http://www.wn.se/showthread.php?p=20481541#post20481541 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Hej Rauthing, Diskutionen som du referar till handlade om avtal & bindningstid, vi skickar givetvis ut Auth-ID / EPP koder när det efterfrågas. För många TLDs kan kunden själv hämta EPP koden från kontrollpanelen. Gällande startavgift/administrationsavgift är det per kund/konto och inte per domännamn. Med Vänlig Hälsning Active 24 Support |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
December blir nog fler kampanjer än november
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|