FAQ |
Kalender |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Vi har absolut haft en del problem med mailen den senaste tiden, det är något som vi varit helt öppna med exakt vad problemet har varit och hur vi har åtgärdat detta. Vi har flera tusen nöjda kunder, och självklart kommer du hitta missnöjda kunder i sociala medier, det är stället alla vänder sig till oavsett vem dom är missnöjda med! Men som du kan se även där svarar vi på alla helt öppet och står för vad som är fel och vad vi gör för att åtgärda det. Så varför jag skulle börja ljuga i öppna forum nu förstår jag ej, för det är inget jag tidigare gjort. Självklart lyssnar vi på våra missnöjda kunder, det är därför vi nu gör en miljoninvestering i hårdvara, ny kontrollpanel och nytt nätverk för att se till att våra tjänster alltid fungerar som det är tänkt att dom ska göra. Om du vill kan du läsa mer om det i denna pressreales som vi skicka ut i måndags: http://feed.ne.cision.com/wpyfs/00/0...E/release.html Jag har förstått att du är missnöjd med våra tjänster och kan inget mer än säga att det är tråkigt att du fått den upplevelsen. Om du vill hjälper jag dig med flytten ifrån oss som jag förstår att den inte är gjord än. Med vänlig hälsning, Fredrik Björklund Crystone Sverige AB |
|||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|