FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
För att kalla någon klantig kanske vi först borde gå igenom hur avtal och beställning ser ut?
Att ge tips om att kräva leverantören på pengar är ju bara fånigt utan att ha några detaljer. Det skulle likagärna kunna vara en lösning från leverantören för att tillgodose andra krav i beställningen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Noindex ska naturligtvis inte vara kvar, efter slutfört arbete (undantaget om beställaren särskilt har bett om det).
Det här är ett typiskt sådant misstag, som ger dig rätt att bli arg och att skälla på utvecklaren, men som inte ger dig rätt till ekonomisk kompensation. Möjligen skulle du kunna kräva utvecklaren på de kostnader som du har haft i samband med felsökningen. Men det bör röra sig om så lite pengar att det inte är värt besväret. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|