FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej! Har länge tänkt efter men kommer inte på något att göra med domänet www.webnetwork.se - Tips på vad jag kan göra det till? alltså själva hemsidan. Inget är dåligt, bara att komma in med tips!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Lägg upp en bild på en katt där? Det gjorde jag på en sida, tyckte det blev bra.
Alternativt kan du låta den förfalla vid nästa förnyelse så sparar du lite pengar! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Varför ha en domän som du inte ens vet vad du ska göra med?
Låt den förfalla så slipper du årskostnaden! Jag kan inte komma på något vettigt att göra med den heller. Möjligen skulle du kunna starta ett webbhotell och använda namnet "Web Network AB".... men det är ett ganska kasst namn tycker jag. Helt intetsägande och saknar särskiljningsförmåga. Jämför gärna med "City Network" (befintligt webbhotell) är på gränsen även det, inte särskilt stor särskiljningsförmåga det heller. Senast redigerad av Conny Westh den 2013-05-20 klockan 09:28 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Haha goa svar!
![]() Blir nog en sida som erbjuder webbhotell samt domänregistrering till billiga priser! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Den som vill ha gratis webbhotell första året får gärna skicka ett PM!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Mitt förslag är att starta en community som konkurrerar ut Facebook och LinkedIn på ett år eller så. Eller varför inte starta ett forum för spindelvävsfotografer?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Utmana WN.SE hehe
![]() |