FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej på er!
Hade tråkigt i helgen så slängde ihop en reseguide för en stad jag besökte i vintras. www.yerevan.se Vad tycks? Kom gärna med kritik eller feedback! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Bra innehåll och kodstruktur.
På startsidan längst ner är textblocket för brett att vara lättläst. Även undersidor är på gränsen - prova att öka teckenstorleken något så kanske det blir bättre. Dags att jobba in partners och/eller annonser med flyg och boendepriser? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Du har helt rätt angående textblocken, ska se över dem. Har faktiskt kommit i kontakt med ett par potentiella partners nere i armenien/yerevan där vi undersöker samarbete, hade även tänkt att dra upp lite annonser för hotell/flyg-bokningar med tiden. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Menyalternativet "TA SIG RUNT/TRANSPORT" renderas under de andra menyalternativen (Senaste Chrome stable på OSX)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Mycket snyggt! Väldigt mycket min stil gällande design
![]() Det enda lilla jag har att föreslå är: - Lägg in några illustrationer/bilder i de fyra boxarna längst ner så det blir tydligare. - Att kunna förstora bilder är alltid trevligt I övrigt väldigt trevlig sida! Hör av dig om du vill göra ett trevägs-länkbyte inom resor. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Snyggt!
Enda jag kan påpeka är att jag skulle vilja se att du tog bort filändelserna, så att det ej slutade med .php Annars väldigt bra! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack för inputen från er! Kul att ni gillar den.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Gillar verkligen designen och användarvänligheten. Texten är informativ och man hittar direkt vad man söker efter. Keep it up!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag saknar en stadskarta som visar tunnelbanesystemet. Skulle även sitta fint med lite tips på vilka distrikt man vill bo i som turist. Är de 700+ facebook likes du har köpta eller?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|