FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vilken är den största händelsen du upplevt i ditt företag hittils? Det behöver inte nödvändigtvis vara den händelse som gav mest pengar, utan lika väl ett nytt samarbete, stor uppmärksamhet osv.
Kan inte påstå att jag upplevt något stort i min verksamhet än som fått större inverkan på mitt liv, men däremot så blir jag alltid lika glad när första salen kommer in från ett nytt projekt. Känns alltid roligt att veta att man är på rätt spår. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Första anställda personen.
Första riktiga kontoret. Sen näst. Och nästa ![]() Första gången jag fick igenom priset på offerten tack vare att jag argumenterade för det, istället för att bara sänka när kunden tyckte det "var för dyrt". |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Största hittills.. första fakturan? Fixade en hemsida för en skolförening på högskolan där jag studerar. Dock missnöjd med arvodet, men när jag lagt en faktura på posten kände jag mig "företagig"
![]() Håller på att starta handelsbolag nu med min flickvän, det kommer bli awesome. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Härligt! Håller med om att första fakturan var riktigt fin att skicka. Då kände jag mig nöjd bra länge. hehe
Kan tänka mig att det är en härlig känsla att få anställa någon. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Min största händelse är från 2008 då jag blev uppringd av en chef på Stora Enso och han frågade om jag kunde göra en film åt dem. Nervöst så jag skakade men det gick bra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Den största är nog den jag håller på med nu. Får tyvärr inte säga vad det är förrän efter att det är över.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det största är projektet jag jobbar med nu (Signatur)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
När jag sålde in mitt största enskilda jobb hos en kund för över 1 milj kr.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Första annonsen i fackpress. Första journalisten som hörde av sig med frågor om verksamheten. Första samtalet från Säpo. Att nå 2 000 kunder. Kunden som köpte domänregistreringstjänster för 50 000 kr.
Ovan är några av de händelser jag minns; osäker på vad som var störst.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |