FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Skulle vilja ha en rekommendation om något webbhotell som uppfyller mina krav. Har idag ca 10 sajter på citynetwork som fungerar bra, däremot är jag ute efter ett billigare webbhotell där man kan ha 10 sajter på samma. Det enda jag behöver ha egentligen är 1. wordpress one click installation 2. annan ip adress än citynetwork 3. svenska servrar Helst så billigt som möjligt eftersom jag har mina tyngre siter på citynetwork redan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Är ju bara googla men här har du några allternativ:
www.sajthotellet.com www.surftown.se www.one.com www.egensajt.se (grabben är ofta online på wn) www.inleed.se (grabben är ofta online på wn) www.manufrog.com www.levonline.com www.crystone.se bara välja och braka. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Man vill ju gärna att det ska fungera bra och vara smidigt trots att det är billigare. Ska kika på dessa |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Alla de större webbhotellen är budgethotell (eller, rättare sagt, de erbjuder även budgetkonton). Vill du ha en hyfsas hosting är det därikring du får betala. Manufrog har väl inga servrar i Sverige?
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2013-02-02 klockan 20:27 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det är inte de enda på den listan.
Är det inga viktiga sajter/ej inkomstbringande så går det fint att ha de på lågpris. Det är när det strular som det kostar. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|