FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej
Om någon vänlig själ därute skulle vilja hjälpa mig med mitt problem vore jag evigt tacksam. Jag har en tippasida där jag tippar odds. Jag räknar ihop olika matchers odds och satsar en viss summa fiktiva pengar. När jag sedan klickar på "betala-knappen" så vill jag att textrutan "add1" med <%=Round(TotalOdds,2)%> ska nollställas. Den gör inte det, utan totaloddset står kvar om jag sedan tippar fler matcher. Hoppas ni förstår hur jag menar. Jag skickar med koden. <FORM NAME="evalCalc" method="post" action="a_tippa_odds_add.asp"> <input type="hidden" name="ID" value="<%=GameID%>"> <font size="2" color="#FFFF00">totalodds:</font><font color="#FFFF00"> <INPUT NAME="add1" id="add1" TYPE="text" SIZE="12" value="<%=Round(TotalOdds,2)%>"> * <INPUT NAME="add2" TYPE="text" SIZE="4" value=""> <INPUT VALUE="satsa" TYPE="button" onClick="calc()"> <p><font size="2" color="#FFFF00">ev. vinst: <INPUT NAME="tot" TYPE="text" size="10" value=""> <font face="Verdana" size="2"><b><input type="submit" value="betala" name="pay"></b></font> </p> </form> |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|