FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ja, om det är en webbyrå, en e-butik eller någon annan som har webben och/eller vår bransch som huvudsaklig marknad. Då väljer jag en annan leverantör såvida jag inte redan känner till verksamheten väl. För en restaurang eller dylikt är hemsidan helt irrelevant för egen del, oftast besöker jag den inte ens.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2013-01-22 klockan 15:41 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2013-01-22 klockan 16:04 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
På dig låter det som att du kan se om en hemsida är byggd i Wordpress eller inte bara genom att titta på designen/utseendet. (I vissa fall, när de använder standardteman, så Ja). Annars har du ju helt fel då Wordpress är ett innehållshanteringsystem/publiceringssystem och har INGENTING men utseendet att göra. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Ett exempel är om man skall göra en kampanjsida och vill sväva iväg och göra full page design, och det befintliga CMS:et inte har stöd för detta utan bygger på mallar. Där är det en ganska vettig lösning att köra t.ex Wordpress. det har absolut ingenting med storleken på bolaget att göra, det handlar om behoven och vad som går att lösa, på snabbast tid. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|