| FAQ |
| Kalender |
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Tack för svaret Baratea, jag har löst det tekniska.
Jag satt mest och filosoferade lite så det kanske inte blev så tydligt ![]() Frågorna är väl kanske något sådant här: 1. En "roterande" banner ger mer för annonsören än en statisk på sidor med många visningar/besökare eftersom varje annons visas färre gånger/besökare. Lurar jag mig själv med detta påstående eller är det helt enkelt så? I så fall bör man kunna ta ett högre CPM-pris då man inte behöver kompensera för att man har många visningar/besökare. Du har också fler annonsörer per annonsutrymme. 2. Finns det statistik/erfarenhet kring att roterande/växlande annonser påverkar inäkterna i positiv eller negativ riktning? Hmmm, kanske inte blev så mycket klarare ändå...
|
||
|
|
Svara med citat
|
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|