FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jo sant att medlemmarna ska bidra för att få högre kvalitet på forumet, men jag tycker också att WN`s Admins och Moderators kunde vara lite mer tillmötesgående och lyssna på medlemmarna så de hade nån gnistra till att bidra mer.
Det känns som de flesta förbättringsförslag tex bara dissas eller direkt nekas, det ger inte direkt någon mer motivation att bidra med kvalitetsinlägg här. Jag vet många gamla rävar som stuckit härifrån mycket pga administrationen och vissa moderators. Om det är så att inte tid finns kanske ni borde fundera på att ta in admins och moderators som har tid och lust att arbeta med detta, utforma det, utveckla det så majoriteten trivs? bara lite åsikter varför jag tror det tappat familjekänslan lite. Det är självklart omöjligt att driva ett forum och få alla att tycka det är bra, för alla är vi olika, men man kan ju sikta på att majoriteten tycker det sköts bra. Senast redigerad av knullis den 2012-11-26 klockan 13:27 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det håller jag verkligen med om, sen blir det ju inte bättre att det bara är tartareandesire som är aktiv moderator numera.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|