| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
att ha samma nummer i en Centrex. Så på kontoret kör man stora luren med headset och när man går iväg har man mobilen. Samma nummer, och det ringer i båda när nån ringer. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Finns det någon som erbjuder fastpris ip-telefoni/bredbandstelefoni för att ringa mobilsamtal? Vilken lösning är billigast när man ringer mycket mobil.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det hade blivit en väldigt stor förlust, och väldigt svårt beräkna något med. Eftersom callcenter har olika stor volym och ringmönster. Alla våra callcenter kunder har olika ringmönster, dock så finns det ju möjlighet förhandla priset på samtalen vid större volym. Men då har man ju faktiska siffror beräkna efter. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
När jag räknade på 8h aktiva samtal per dag konstant och 20 arbetsdagar, och en hel del uppkopplade samtal så kom jag inte ens upp i 50% av 10k. Och en säljare som jobbar heltid kommer inte kunna vara en robot och få 8h effektiv samtalstid varje arbetsdag. Och då räknade jag inte ens på någon special stor kundrabatt på samtalen. |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|