Kom ihåg mig?

Dilemma med en kund

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-11-09, 10:40 #9
Bara jags avatar
Bara jag Bara jag är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2008
Inlägg: 257
Bara jag Bara jag är inte uppkopplad
Medlem
Bara jags avatar
 
Reg.datum: Apr 2008
Inlägg: 257
Kunden har alltid rätt....... När den inte har fel!

Jag råkar ut för detta ibland och jag kan inte backa utan att göra förlust.

Jag har sedan länge slutat tro på att en missnöjd kund kostar mer etc.

Några har jag bett vända sig till ARN om de är missnöjda. Ingen har gjort det än vad jag vet...

Prova att boka 3 taxibilar och när de är på plats så säger du att du bara behöver 1.

Boka en tid hos tandläkaren och gå ej dit och meddela ingenting och se vad som händer.

Jag har slutat att dalta. Folk har skyldigheter att ta reda på vad som gäller annars får de försäkra sig om det innan de beställer tjänster och specialprodukter.

Kan du sälja till någon annan så kanske du skall göra viss återbetalning, annars ej!
Bara jag är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:27.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017