FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Finns det något som kan hindra att jag startar nån sorts sajt om sverigedemokraterna på domänen SD.nu?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Beror på syftet är, du får ju inte utge dig från att vara deras officiella sajt eller använda deras parti namn på valfritt sätt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Nja, ett oberoende forum kanske?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Instämmer i Patriks svar. Satir, kritik eller hyllningar är ok, men räkna med reaktioner och anmälningar om det kan uppfattas som partiets officiella kanal. Domännamnet i sig borde ju inte medföra några problem, även om jag inte vet hur Nunames agerar om det blir en anmälan/tvist. Se exempelvis på: Sverigedemokraterna (punkt) de
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag är ingen anhängare av SD själv så jag kommer inte att starta nån hyllningssajt.
Jag är nog mer inne på ett granskande forum där folk kan kommentera inlägg om partiet. ....kanske... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
lite som http://www.sverigedemokraterna.de/?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja kanske fast den verkar bara vara kritisk?
Tänkte en mer neutral sajt i så fall. Där både bra och dåliga saker kommer fram. Det är ju ett missnöjesparti och folk verkar rösta på dom mer och mer av nån anledning. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Det funkar aldrig att klaga på andras politiska åsikter eller andra partier än det egna, man måste erbjuda något som är bättre för väljaren.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
Tillbaka till frågan så tror jag inte det leder till några problem förutsatt att du som tidigare sagts inte försäker utge dig för att vara en officiell sajt för partiet.
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
|
Citat:
När politikerna gnäller på andra politiker tycker jag bara de är löjliga. Det är ju oft arena personangrepp. Bättre att lyfta fram den egna politiken. Saklig granskning är bra, men löjligt gnäll är bara dåligt. Jag tittar knappt på debatter längre för det är bara gn'äll och personangrepp, ingen får pratat till punkt. Vda fan ska man lyssna på sånt för. Såg en debatt i går på SVT-Play mellan Åsa Romson (MP) och en FP-politiker med invandrarbakgrund. FP-politikern ville diskutera att alla partier skulle diskutera mer invandringspolitik utan att behöva bli anklagade för rasism. Så länge partierna tiger om invandringspolitik så vinner SD mer terräng eftersom de är det enda partiet som diskuterar frågan aktivt. De andra vill bara tiga ihjäl frågan. Jag tycker det är bra att vi har invandrare, men jag tycker det är förbaskat synd att Pizzabagarna många gånger är utbildade ingengörer. De borde få jobba med det de är utbildade för i stället. Något måste göras för att bryta upp den extremt höga andelen arbetslösa bland människor med invandrarbakgrund. Jag tror inte för ett ögonblick att invandrade personer är latare än etniska "Svenskar". |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|