FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Banned
|
Hejsan!
Jag har nu valt att sälja min stora facebooksida, vet att det är en otrolig marknadsföringskanal, den har i dag 125.000+ fans, alltså en oerhört stor sida, 116.000st från Sverige, 5000st från Norge, 1000st från finland, så i stort sett alla är ifrån Sverige. Skillnaden med denna grupp emot många andra som säljs är att det är sån oerhört låg medelålder på de som gillat sidan, denna är dock perfekt då det är mer äldre personer istället för massa 13åringar som gillat sidan. Statistik för alla fans finns här: http://www17.speedyshare.com/Z9QE8/d...stik-grupp.JPG Medlemmarna är aktiva, många nås vid varje inlägg. Detta är en otrolig möjlighet för dig som antingen har en produkt du till sälja eller sälja inlägg åt företag, möjligheterna är många och pengarna för gruppen kan snabbt tjänas igen. Vidare frågor tas via PM, alltid snabba svar! Startbud: 4000kr Säljes som privatperson. Köp nu pris: 10.000kr |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hur vet jag som eventuell köpare att detta är riktiga fans? Du sysslar ju med en verksamhet som säljer FB-likes, är detta sådana?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Hejsan! Det vi säljer är fans av riktiga Svenska användare, så skillnaden på användarna är ingen, men nej gruppen har inga köpta fans, det kan bevisas på statistiken till gruppen, där kurvan på i vilken takt fansen ökat kan uppvisas. Gruppen har funnits sedan 2010. Samt så kostar det en hel del även för oss att köpa in våra Svenska fans så att öka bara 15.000 svenska fans skulle kosta mer än vad jag säljer hela gruppen för, så det är ingenting som skulle löna sig vid en försäljning av en facebookgrupp. Mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Kan ni bifoga avtalet med Facebook som ger er rätt att sälja sidan?
Eller saknas denna överenskommelse mellan dig och Facebook och sidan kan försvinna vilken dag som helst om jag köper denna av dig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag tror inte att folk brukar bifoga sitt tillstånd av Google att använda sig av köpta länkar när de säljer en hemsida som rankar bra i Google, lite tack vare köpta länkar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Källa: https://www.facebook.com/legal/terms |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Klart man kan "överföra" sidan på olika sätt om man får dåligt samvete för att bryta mot avtalet.
Frågan är dock hur en sida kan bli "en otrolig marknadsföringskanal" då man inte får annonsera för 3e part på sidan. Överför du inte sidan på riktigt blir det en annons åt 3e part även om du lägger upp dina egna tjänster/produkter vilket är förbjudet enligt annan paragraf i avtalet du har mot Facebook. Om någon förklarar för mig att det är helt enligt avtalet jag har med Facebook att köpa en sida samt göra den till en marknadsföringskanal lägger jag mer än gärna ett bud. Tills dess tror jag på min tolkning av avtalet jag godkänt och är inte sugen att stängas av från facebook. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|