Citat:
Ursprungligen postat av Dimme
Era ursäkter är oacceptabla. Det är inte så man behandlar sina kunder om man vill ha kvar dem.
Jag är helt med Marcus på det här.
|
Tycker tvärtom att Servage agerat på ett rimligt sätt sett enbart utifrån de svar som givits. Sedan om det ligger helt i linje med sanningen eller inte låter jag vara osagt men det finns ju ingen som helst anledning för Servage att stänga av kunders konton utan anledning... De verkar ha en del brister i det system de använder men det finns inget system som fungerar perfekt.
Alla borde väl ha lärt sig vid det här laget att "Unlimited disk space" inte betyder något alls. Det är en omöjlighet och man blir alltid avstängd så snart man drar för mycket resurser oavsett vilket webbhotell man väljer. Man måste kunna leverera en fungerande tjänst för samtliga kunder och är priset lågt så måste man sätta en gräns. Jag tycker det är oseriöst att marknadsföra sig på det viset men det gör de flesta lågpristjänster idag. Så ser det ut numera. McDonalds anser ju också att de driver restauranger