FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej vänner,
För några år sedan var jag ilsk som en bålgeting när jag blev av med en attraktiv tvåbokstavs nudomän jag haft i tolv år, sedan Nunames öppnade. Bill Semich fick för sig att han ville ha tillbaka den. En del av er höll med om att det inte var rätt, andra tyckte jag fick skylla mig själv eftersom jag inte hade något innehåll på sidan. Jag vill bara meddela här på WN att konflikten är löst och domänen är återlämnad till mig. Internet glömmer ju aldrig, så ser ni ilskna inlägg från mig om Nunames gäller de alltså inte längre utan jag är glad och lycklig. Avslutningsvis ett råd till alla entreprenörer här i forumet: ge aldrig upp - men det vet ni redan. :-) M v h _claes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Gratulerar!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Nu så känns ju .nu lite bättre!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Gratulerar! Nunames har ju fått lite negativ kritik de senaste 10 åren. På tiden att de får lite positiv
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Grattis
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det har känts som .NUnames har luckrats upp de senaste åren och blivit lite mer "normala". Jag undrade faktiskt vad som skedde med nu.nu när det plötsligt slutade fungera korrekt för ett bra tag sedan. Men det var ju skönt att den kom tillbaka till dig! Gratulerar!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Grattis, NU kanske man slipper höra det argumentet om att det ligger en risk att Nunames tar ett namn bara sådär
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Administratör
|
Grymt, det är bara att gratulera!
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Grattis!
I ett allt mer transparent samhälle tror jag NUnames kan förlora mycket genom att trilskas med sina kunder på nämnda sätt. För deras och vi .NU-domäns-innehavares bästa får man hoppas att det fortsätter. Kanske en prissänkning är nästa steg?! Man kan ju alltid drömma...
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Grattis! Fan va coolt och helt rätt!
|
||
![]() |
![]() |