FAQ |
Kalender |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag hoppas jag kom rätt, på den jag kom in på (Voss Republic) finns ytterst lite text men väl en mall/template med ett bildspel. Det ser väl bra ut som grund, eftersom jag inte hittar så mycket text blir det svårt att säga så mycket, men jag kan ju alltid orda om designen (jag är inte bäst i världen på design heller, men tror att detta kan förbättra lite): 1. En footer/sidfot vore trevligt. 2. Bilderna i bildspelet är ju sådär... Den på blomman är ok, men bilderna på grönsakerna är lite oskarp och skuggan irriterar. Tänk på att se till att få en rak horisont om du fotar hav. Men det kanske inte är den du skall använda sen?! Jag kan ju tillägga att jag är bättre på foto än webbdesign, därav detta. 3. Varför så små länkar i menyn? Jag skulle dra upp dem en aning i storlek. 4. Två smådetaljer då... Prova att ta bort lite mättnad i menyn och på sökknappen, det kan bli stilfullare så. Dessutom kan det mli lite snyggare med en mindre markant/mörk linje runt själva huvudboxen. Typ #ccc (eller liknande) vore nog snyggt. Annars ser det bra ut, även om du inte kommit så långt. Lycka till!
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|