| FAQ | 
| Kalender | 
|  2012-05-26, 13:11 | #11 | ||
| 
 | |||
| Har WN som tidsfördriv | 

Någon som har en aning om hur detta går att åstadkomma? - Visa mer än en panel i sidebaren. Exempelvis både Navigator och Files. - Splitta vyn horisontellt utöver bara vertikalt, samt visa andra filer i denna uppdelning. Båda två var möjliga i ettan.   | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2012-05-26, 18:27 | #12 | |||
| 
 | ||||
| Flitig postare | 

Uppgraderade, får dock inte live preview att funka. Kanske är en bugg, eller så är jag bara usel.
		 | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2012-05-26, 19:15 | #13 | ||
| 
 | |||
| Har WN som tidsfördriv | Citat: 
 Live preview över Airplay mot Diet Coda på iPad funkar för övrigt bara med manuella omladdningar på paddan, rätt opraktiskt. | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2012-06-04, 23:55 | #14 | ||
| 
 | |||
| Nykomling | 

Ja, Diet Coda känns overkill och onödigt. Köpte det i alla fall. Bara för att det är så snyggt! :-)
		 | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2012-06-05, 07:38 | #15 | ||
| 
 | |||
| Har WN som tidsfördriv | Citat: 
  http://www.koderapp.com/ | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2012-06-13, 15:04 | #16 | ||
| 
 | |||
| Klarade millennium-buggen | 

Försökte köra Coda, avveck för kraftigt från min uppfattning hur en editor skall beter sej. Citat: 
 | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2012-06-13, 15:16 | #17 | ||
| 
 | |||
| Medlem | 

Testade Coda lite men blev snabbt tillbaka till Jetbrains, Coda, Sublime och Textmate är fast i den här världen mellan notepad och en riktig IDE, passar för vissa men inte för mig som behöver lite mer krut =) Men det är riktigt snyggt däremot! | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2012-06-15, 20:28 | #18 | ||
| 
 | |||

PhpStorm är sjukt nice men så fruktansvärt segt och fult iom. att det är Javabaserat. Portar de den till Cocoa byter jag direkt.
		 | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2012-07-20, 12:58 | #19 | ||
| 
 | |||

Någon annan som tycker Coda 2 är tidvis mycket segare och mer kraschbenäget än föregångaren? Känns som att koden för code folding och syntaxfärgning inte är helt optimal.
		 | ||
|   |  Svara med citat | 
| Svara | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
| 
 | 
 |