FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har bestämt mig för att sälja domänen b e achbuggy . se, domän inklusive innehåll.
Moderatorerna sköter forumet i princip själva. En av dem har administratörs-rättigheter. Jag vet inte hur många besökare sidan har, men jag kan få den här informationen från forumet när jag loggar in som administratör: Statistik Värde Antal inlägg: 31025 Inlägg per dag: 14.30 Antal trådar: 3703 Trådar per dag: 1.71 Antal användare: 2022 Användare per dag: 0.93 Antal bilagor: 1943 Bilagor per dag: 0.90 Forumet startades: 06 jun 2006 07:32 pm Storlek på visningsbildkatalogen: 0 Bytes Databasstorlek: 118.95 MiB Storlek på bifogade filer: 315.69 MiB Sidan ligger högst på relevanta sökord hos Google, och det finns inte någon konkurrent med motsvarande innehåll som konkurerar om besökarna. Sidan ligger hos Loopia. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Nykomling
|
Varför får vi inte se statistik när du har analystics på sidan?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har analytics på html-sidorna, men inte på forumet. De flesta besökarna gå direkt till forumet och registreras därför inte av analytics.
Enligt analytics är det i genomsnitt 45 besökare per dag på förstasidan. Jag ska undersöka hur man lägger till analytics på forumet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu har jag lagt till analytics på forum-delen av sidan
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tjenare, folkvagnar.. ballt
![]() Hur kommer försäljningen gå till? Blir det publik auktion här i tråden? M.V.H. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ja visst är det kul med folkvagnar. Bilen tänker jag aldrig sälja. Bara forumet
![]() Man kan väl antingen lägga bud här eller skicka dem till mig som pm. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Helt rätt, folkvagnar säljer man inte, man samlar bara på sig fler
![]() Det var ju en snitsig sida du har snidat ihop där, uppdatera gärna efter hand om du vill vad bud ligger på och så. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tror den där sidan har potential, man kan lätt utveckla den med att tex. installera oxwall community eller liknande.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej "beach buggy",
Har du något pris mellan tummen och pekfingret? Mvh Jonathan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Om jag ska vara ärlig har jag íngen som helst aning om vad den är värd. Två personer har visat sitt intresse via pm, men jag har inte fått något bud ännu.
Det verkar inte som att jag har fått statistiken till att funka ... Jag ska se om jag kan fixa det. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|