FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag ser det inte riktigt som skryt heller. Det är ju inget konstigt att man satsar pengar på sina system för att åtgärda de problem man har.
Loopia har haft mycket problem med mailen ett tag nu och det är ju bara bra att de satsar hårt för att komma tillrätta med problemen. Att byta ett mailsystem på ett stort webbhotell är dock inget man gör i en handvändning och det tar tid hur mycket resurser och pengar man satsar. Det vore dock väldigt intressant för oss kunder om hur långt ni kommit i ert förändringsarbete. Har ni någon tidsplan? När kan vi förvänta oss att det nya systemet kommer i drift? För jag antar att det kommer vara fortsatta problem så länge ni sitter kvar med det gamla. Jag tror ni skulle kunna rädda ert rykte en hel del om var mer öppna med vilka åtgärder ni kommer genomföra och tidsplanen för dessa. Jag lider med er Loopia. Ni måste ha det tungt just nu. Hoppas ni kan hitta en lösning så fort som möjligt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Hej Tackar för ditt svar. Vi vill inte gärna ge ett tidsestemat då oförutsedda saker kan uppstå som gör att detta arbete drar ut på tiden. Själva flytten av kunder till det nya systemet måste ske säkert för inga fel får uppstå och det kommer ta lång tid innan alla kunder är flyttade. Jag kan dock meddela att vi påbörjar flyttandet redan nu till helgen. Mer information kommer komma löpande via våra kanaler. /Jimmie Eriksson |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ännu taskigare tajming är väl att Loopia skickar ut en undersökning om man skulle rekommendera dom till någon.
Härligt när man har sådana problem och kunderna dessutom är medvetna om detta... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Hej Jag tycker det är perfekt tajming. Vi vill veta hur ni kunder ser på oss och inte bara när det rullar på och alla är glada. För att få en verklig bild måste dessa undersökningar ske även när problem finns. /Jimmie Eriksson |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ah, då förstår jag... Jag började använda Loopias mail för typ en vecka sedan, och det har ju strulat hela tiden. Jag undrade vad jag gett mig in på, även om jag inte på allvar börjat ge ut min nya e-postadress till folk.
Men, en viktig fråga till Loopia; De mail som skickas till min loopia-adress, kommer de fram? Men kanske med fördröjning? ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|