Kom ihåg mig?

Taskig tajming

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-04-27, 10:18 #1
pelmereds avatar
pelmered pelmered är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: May 2010
Inlägg: 1 342
pelmered pelmered är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
pelmereds avatar
 
Reg.datum: May 2010
Inlägg: 1 342
Jag ser det inte riktigt som skryt heller. Det är ju inget konstigt att man satsar pengar på sina system för att åtgärda de problem man har.

Loopia har haft mycket problem med mailen ett tag nu och det är ju bara bra att de satsar hårt för att komma tillrätta med problemen. Att byta ett mailsystem på ett stort webbhotell är dock inget man gör i en handvändning och det tar tid hur mycket resurser och pengar man satsar.

Det vore dock väldigt intressant för oss kunder om hur långt ni kommit i ert förändringsarbete. Har ni någon tidsplan? När kan vi förvänta oss att det nya systemet kommer i drift? För jag antar att det kommer vara fortsatta problem så länge ni sitter kvar med det gamla.
Jag tror ni skulle kunna rädda ert rykte en hel del om var mer öppna med vilka åtgärder ni kommer genomföra och tidsplanen för dessa.

Jag lider med er Loopia. Ni måste ha det tungt just nu. Hoppas ni kan hitta en lösning så fort som möjligt.
pelmered är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-04-27, 16:27 #2
LoopiaAB LoopiaAB är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 99
LoopiaAB LoopiaAB är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 99
Citat:
Ursprungligen postat av ITisGood.se Visa inlägg
Jag ser det inte riktigt som skryt heller. Det är ju inget konstigt att man satsar pengar på sina system för att åtgärda de problem man har.

Loopia har haft mycket problem med mailen ett tag nu och det är ju bara bra att de satsar hårt för att komma tillrätta med problemen. Att byta ett mailsystem på ett stort webbhotell är dock inget man gör i en handvändning och det tar tid hur mycket resurser och pengar man satsar.

Det vore dock väldigt intressant för oss kunder om hur långt ni kommit i ert förändringsarbete. Har ni någon tidsplan? När kan vi förvänta oss att det nya systemet kommer i drift? För jag antar att det kommer vara fortsatta problem så länge ni sitter kvar med det gamla.
Jag tror ni skulle kunna rädda ert rykte en hel del om var mer öppna med vilka åtgärder ni kommer genomföra och tidsplanen för dessa.

Jag lider med er Loopia. Ni måste ha det tungt just nu. Hoppas ni kan hitta en lösning så fort som möjligt.

Hej

Tackar för ditt svar. Vi vill inte gärna ge ett tidsestemat då oförutsedda saker kan uppstå som gör att detta arbete drar ut på tiden.

Själva flytten av kunder till det nya systemet måste ske säkert för inga fel får uppstå och det kommer ta lång tid innan alla kunder är flyttade.

Jag kan dock meddela att vi påbörjar flyttandet redan nu till helgen. Mer information kommer komma löpande via våra kanaler.

/Jimmie Eriksson
LoopiaAB är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-04-28, 15:59 #3
Jonas Jonas är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 3 364
Jonas Jonas är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 3 364
Ännu taskigare tajming är väl att Loopia skickar ut en undersökning om man skulle rekommendera dom till någon.

Härligt när man har sådana problem och kunderna dessutom är medvetna om detta...
Bifogade bilder
Filtyp: jpg Skärmavbild 2012-04-28 kl. 15.57.33.jpg (12.2 KB, 46 visningar)
Jonas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-04-30, 08:18 #4
LoopiaAB LoopiaAB är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 99
LoopiaAB LoopiaAB är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 99
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
Ännu taskigare tajming är väl att Loopia skickar ut en undersökning om man skulle rekommendera dom till någon.

Härligt när man har sådana problem och kunderna dessutom är medvetna om detta...

Hej

Jag tycker det är perfekt tajming. Vi vill veta hur ni kunder ser på oss och inte bara när det rullar på och alla är glada. För att få en verklig bild måste dessa undersökningar ske även när problem finns.

/Jimmie Eriksson
LoopiaAB är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-05-03, 11:26 #5
Mimikryp Mimikryp är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2012
Inlägg: 3
Mimikryp Mimikryp är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2012
Inlägg: 3
Lightbulb Aha!

Ah, då förstår jag... Jag började använda Loopias mail för typ en vecka sedan, och det har ju strulat hela tiden. Jag undrade vad jag gett mig in på, även om jag inte på allvar börjat ge ut min nya e-postadress till folk.
Men, en viktig fråga till Loopia; De mail som skickas till min loopia-adress, kommer de fram? Men kanske med fördröjning?
Mimikryp är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:38.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017