Kom ihåg mig?

Har Loopia problem?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-04-21, 00:28 #32
LoopiaAB LoopiaAB är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 99
LoopiaAB LoopiaAB är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 99
Givetvis har vi jourhavande personal dygnet runt alla dagar om året så uppstår en störning efter stängning så har vi en tekniker som kikar på detta inom någon minut.
Supporten har öppet i tele till 22 och jobbar sedan med e-post vidare efter det. Dock så är det inte ekonomiskt försvarbart i dagsläget att ha supporttekniker som jobbar dygnet runt men detta är något vi testa och utvärderat en gång och kommer så att göra det igen.

De störningar vi haft den senaste veckan har berott på externa omständigheter vilket vi beklagar.Vi jobbar för att förbättra med utökad kapacitet i vår infrastruktur och samarbetar med våra olika nätleverantörer för att förhindra att dess störningar ska uppstå.
En steg i detta är den nyhet vi presenterade i veckan:
http://blogg.loopia.se/2012/04/16/st...are-webbsidor/
Tekniker jobbar just nu under alla dygnets vakna timmar med att implementera, testa och tweaka alla ny hårdvara och vi hoppas att inom kort kunna presentera fler goda nyheter för er kunder.
LoopiaAB är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:01.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017