FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Är det någon större skillnad i batteritid mellan de olika mobilerna? Det är ju också viktigt att ta hänsyn till.
Apples lurar känns ibland lite inlåsta måste jag säga men med jailbreak så går det att göra lite mer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Utan att ha läst alla svar här kan jag säga att jag hade väntat till Galaxy Nexus kommer på erbjudande. Annars kanske du kan överväga en iPhone, men skärmen på iPhone är skrutt jämfört med Nexus tyvärr.
Lumia är väl ingen höjdare heller tyvärr, iaf inte om man hyser ett starkt hat mot IE och riktigt underliga inställningsmöjligheter ![]() Och ja, som ni säkert förstår har jag själv en Nexus och är helnöjd. Ruskigt snabb, pure ICS och riktigt bra display ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Idag kör Tele2 samma kampanj fast ännu billigare
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu börjar de bli fånigt bara...
Jag vet inte vad jag saknar för appar, det jag vet att sannolikheten att när jag väl behöver en app så är det större chans att den finns till iPhone. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
För det första har jag aldrig skrivit någon om att telefonen är bäst. För det andra så vet man inte om ett behov av en app innan man kommer på tanken av det. Har hänt mig massor av gånger att jag letat efter en speciell app och inte funnit någon. Men de har ju aldrig hänt dig, du nöjer dig säkert med twitter och dn. Fine. Det säger jag inget om. Men som vanligt går det inte att diskutera med en Apple-hatare. Även fast jag själv är emot deras system då det är ganska låst. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
En viktig fördel med Android är just att man inte låser in sig. Har man väl valt Android så har man en mängd olika mobiler att välja mellan som fungerar på liknande sätt. Har man valt IOS så har man EN mobil att välja på. Valet är ganska enkelt där ![]() Om du tror att Twitter och DN är allt som finns på Android så förstår jag att du är förvirrad ![]() Ifall du anser att det är tillgången på appar som ska avgöra så är det väl snarare Android som vinner kampen, dels på grund av det öppnare systemet som ger en friare marknad för utvecklare och dels på grund av att det som finns betydligt mer sällan kostar något. Vad man än väljer så bör man inte välja en mobil med inbyggt batteri. Det ställer bara till problem.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-03-10 klockan 15:50 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Och jag fattar inte hur du ens kan försöka argumentera emot MIN personliga åsikt jag hade när jag valde. När jag valde så hade jag, som jag skrev, enbart lekt med några smartphones. Jag hade koll på att dom telefoner som fanns var ganska jämna vad gäller prestanda. Antingen så fick jag en bättre kamera på ena telefonen, eller så var skärmen bättre på den andra etc. Därför valde jag efter det jag hade att gå på. Efter det jag lekt med dom så kändes iPhone otroligt mer välgjord och enklare/whatever. Dessutom har dom fler appar, vilket rent statistiskt sett betyder att den dagen jag letar efter en speciell app. Och ja, dom flesta apparna som finns till iPhone finns säkert för Andriodtelefoner också. Jag kan till och med sträcka på mig och säga att det finns säkert appar till Andriod som inte finns till iPhone. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|