FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej,
Jag har jobbat väldigt mycket den senaste tiden på ett projekt som jag har haft många roliga timmar med, men också väldigt många timmar då jag har velat riva ut mitt hår ![]() Det handlar om en musiktjänst, där användarna kan ladda upp sitt lokala musikbibliotek till servern, (Kommer lägga in fler servrar så småningom). Tjänsten fungerar såhär: För varje låt du laddar upp så händer följande.
http://bit.ly/Au9AFF Användarnamn: demo Lösenord: demo Jag kommer snart att påbörja utvecklingen av en mobilanpassad sida, samt appar men jag skulle först vilja få feedback på sidan. Ge mig så mycket kritik som möjligt så att jag kan förbättra tjänsten. Tack! Senast redigerad av captaindoe den 2012-02-13 klockan 23:00 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker att typsnitten på länkar etc inte ser så bra ut.
Det ser tjockt och suddigt ut (Safari, Win7) Tycker även att sidan är lite för stor i width. Får inte heller ett bra intryck av vad sidan erbjuder. Loggan var snygg! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tack för feedbacken!
Jag har ändrat typsnitt nu. Blev det bättre för dig då? Jag har också försökt att förbättra förstasidan så att man ska få en bättre överblick. Lyckades jag med det? Mer feedback uppskattas. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Tycker molndesignen känns lite klyschig men det kanske är min allmänna molnaversion som gör sig gällande ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Det vore väldigt intressant om ni andra håller med tartareandesire angående designen. Har ni någon feedback på själva funktionaliteten? Skulle ni kunna tänka er att använda denna tjänst? Motivera gärna varför. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Jag letade kanske lite för snabbt men var laddar jag ner hela biblioteket?
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Just nu finns det ingen funktion som tillåter en användare att ladda ner allting från sidan till sin dator.
Borde jag lägga till detta? För att ladda upp filer så klickar man på 'Utvidga molnet' i menyn. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Du vet säkert om det här men, man kan inte byta låt bakåt, bara framåt.
Sen för övrigt gillar jag designen, men för att vara ärlig så är detta ingen tjänst jag skulle ha speciellt stor nytta av när spotify finns. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
Ta det jag skriver för vad det är, jag skulle personligen aldrig använda tjänsten eftersom jag kör på Spotify + egna skivor för det som saknas.
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hassman:
Tack för feedbacken. Jag vet om problemet, och håller på att åtgärda det. tartareandesire: Jag lägger till den funktionen i den nyare versionen. Jag förstår att många inte har nytta av detta när man har Spotify Premium. Jag tror dock att människor som inte har Premium kan ha nytta av det, eftersom man endast kan lyssna på en låt X gånger. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|