FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Tar ni 75%? känns "ganska" dyrt för en annons.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
hoppas det lyckas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Vi skulle t.o.m kunna ta 100% av vad tjänsten kostar som annonseras ut. Jag skall inte förklara mer så här offentligt för det blir bara mer invecklat och motsägelsefullt när jag inte kan lämna alla detaljer. Vill bara tillägga att jag håller med om din teori, att inga företag skulle vilja ge bort 75% för att hitta nya kunder. Jag tycker det är en bra fråga men kan garantera att det är en rimlig procentsats i just detta projektet. Skulle gärna förklara tydligare, då skulle alla här förstå men har ingen möjlighet till att göra detta offentligt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det krävs en hel del än HTML för att bygga en sajt som har dessa funktioner. Har ni några idéer eller preferenser angående server-side-lösningar(t.ex. PHP, MySQL o.dl.)?
Vill ni även ha hjälp med designen av sajten av denna personer? Det blir ju inte 75% de ger bort. Det är ju bara ett påslag på 75% av det annonserade värdet. Den riktiga procentsatsen för deras provision hamnar någonstans runt 43% (42,85714285714286%). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Detta verkar dessutom vara en väldigt nischad idé och kan man betjäna kunderna riktigt bra i en nisch brukar man också kunna ta bra betalt. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|