FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Är det ok att sparka på en konkurrent som är nere? | |||
Ja - absolut |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 16.46% |
Ja - om det görs snyggt |
18 | 22.78% |
Nej - inte alls |
48 | 60.76% |
Antal röster: 79. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Seriöst ni lever ju i en drömvärld, klart fan man sparkar på en konkurrent för att den ligger nere för tillfället klart man vill tjäna pengar hade världen sett ut så som ni säger så hade det inte funnits några vinstdrivande företag, alla tjänar något på någon annans bekostnad.
Sen att DITT samvete inte tillåter det är ju din förlust. Jag har själv varit med om konkurrenter som tjänar på MIN bekostnad kan jag inte leverera något som gör min kund nöjd klart kunden går vidare och avslutar samarbetet med mig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2011-12-08 klockan 13:08 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Tycker att det är ett ganska bra sett finns säkerligen en massa pengar att tjäna in på det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Banned
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Men som den vanliga Svensson avundsjukan så gillar ni aldrig att andra lyckas med något som ni inte lyckas med, aldrig hört någon vara glad när andra lyckas. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
För övrigt så är jag även kund hos Loopia och Ipeer. Alla har sina fläckar, ingen är perfekt. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|