FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Önskar feedback på vår nystartade butik för gymutrustning. Gärna kritik, men konstruktiv sådan isåf ![]() http://gymkompaniet.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Konstruktiv kritik:
* Jag upplever att läsbarheten inte är den bästa. Känns ansträngande att läsa på. * Under bra att veta.. Det blir inte så snyggt när spridningen blir så grov. * Footern...hua.. * Upplever sidan för mörk, men inser att det kanske mer är min personliga smak. Blir inte sugen att handla där * Bra med många betalalt, men är Klarna med två gånger? Överlag gillar jag stilen. Men färgen och typografin jublar jag inte över.... Hoppas det går bra för dig! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Vad gäller Klarna så är en av dem delbetaning och den andra är faktura.. hehe.. syns knappt.. Typografin skall jag se över! Det är olika lättläst (läs svårläst) i olika webbläsare. Får fixa det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kritik:
- Vet inte vart jag ska fokusera ögat vid första anblick. Känns som du slänger på mig all information/erbjudande/ikoner. - Teckensnittet i kombination med färgval på texten (ljusgrön, vit) gör att jag får anstränga mig för att kunna se vad det står på vissa partier. Tycker teckensnittet är för smalt i kombination med för lite padding mellan bokstäverna. - Tycker du helt ska slopa ikonerna i både loggan och footern. Trodde först att det var knappar som gick att klicka på - under loggan. Förslag som jag tror skulle minska känslan av att bli överväldigad med information - Ta bort "Erbjudanden" och förläng din slider samt lägg in alla erbjudanden i den istället. - Varför inte köra en 2-kolumns stil likt Gymvaruhusets nya sida, istället för en 3-kolum. Tycker det blir lättare för ögat att ta in informationen som Gymvaruhuset visar i jämförelse med din sida. Summa summarum håll det mer simpelt/enkelt. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|