Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Jun 2009
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Jun 2009
|
Vi kör en rätt hårt standardiserad tjänst och kan inte ta in alla möjliga varianter - men gör ofta ett försök. Låter som kanske den distributionen du önskar har vissa problem eller som du säger att vi får göra en del arbete med den så att säga. Vi verkar inte ha varit tydliga med detta utan bara sagt - vi har inte stöd för den. De menade nog att vi har den inte av en anledning och kunde självklart gett dig mycket mer info som gav bättre förståelse.
En sådan distribution är tex Open BSD som jag vet (från teknikerna) att vi skulle kunna supporta men får göra en hel del jobb för att garantera stabilitet och få det att fungera. Inget är omöjligt och vi har en del uppgraderingar på gång som jag hoppas skall ge än bättre stöd för än fler varianter. När det gäller licensierade mjukvaror är det ofta så att vi inte får lägga ut som iso för leverantörerna.
Som du säger - det kanske inte blir skillnad men vi går framåt hela tiden och önskar - precis som du - lägga till fler.
Vill du ha igång maskinen vet du var du finner mig/oss. Ser självklart gärna att vi får en chans att ge dig vad du önskar - om möjligt.
Tack för feedbacken.
|