FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
har en design som ska tillämpas liteoch göras om lite..går rätt snabbt men behöver omgående hjälp
du/ni säger vad ni ska ha i förväg då ni fått veta vad ni ska göra och så kommer vi överens sen börjar du/ni arbeta omgående :-) tar max 2 timmar kontakta mig på icq; 434645 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
inte så många som använder icq längre. Testa kolla din mail.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hejsan!
Jag kan var intresserad, men dock ifall det finns någon ersättning. (Observera att ändast pengar är intressant) Eftersom det rör sig om ett 2 timmars arbete, cirka. Så skulle jag ändast ta cirka 200 kr. Vid intresse kan du finna mig på: Mail/Msn: [email protected] (Aktiv otroligt mycket) Mail2: [email protected] (Vissa support tider) Ps. Går även bra att förmedla mig här i forumet eller skicka ett PM. Ds. Mvh Patrik Tokaj Stockholm |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
har testat att kontakta han på icq men han svarar inte så jag antar att han fått det gjort..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har pratat med han på icq. Jag skulle göra jobbet men plötsligt slutade han att svara. Tycker inte det är svårt att säga "har hittat en mer lämplig för jobbet" eller "jobbet är tillsatt". Bara min åsikt. Känns mer seriöst då...
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|