FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag fattar vad Google vill ha fram med denna film men personligen tycker jag att den är väldigt överdriven,
det var länge sedan jag inte fullföljde en beställningen pga krångligt system. Jag menar man får ta att man måste fylla i en CAPTCHA eller något liknande när man handlar online, samt att man måste välja bland flera betalnings- och fraktsätt. Jag ser det bara som positivt att man har flera valmöjligheter. http://www.youtube.com/watch?v=3Sk7cOqB9Dk Vad tycker ni, håller ni med google eller inte? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
CAPTCHA tycker jag är bra vid beställning, registrering etc. Då kan inte personen komma och säga "Jag tryckte fel" vilket underlättar mycket vid tex återbetalning där de KRÄVER pengar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack för länken!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
För att kontra lite, hur lång tid tar det inte att ta sig till och från affären, och få stå i kö osv osv, jämfört med att röra på handen lite och klicka? :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Olika världar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ja det är nog många webshopsinnehavare som borde ta en titt på den filmen. Många är företagen som har gått omkull på omständiga kassarutiner.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det där var väl som att registrera ett domännamn via GoDaddy...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Captcha för beställning verkar idiotiskt. Kunden ska ändå fylla i sina uppgifter och eventuellt betala med kort - det verifierar väl tillräckligt.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|