FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
dropshipping,dina domäner, deras sida,Har 5 stycken shoppar som varit igång drygt 6månader, inte varit så aktiv då har annat projekt som tar all tid.men de dra väl in 100-200us per månad utan något jobb alls.bra indexade och en del seo och marknadsföring gjord så du slipper de första sega månadernas jobb, redan gjort
2 på sv,1 på no,1dk, och 1 eng.allt skickas av leverantören, din %25-40%. ditt jobb seo och sälja.väntar mig inga stora pengar så pm för domänerna men bara om du är seriöst intr, jag vill ha ditt namn,email och telnummer.pris ide för alla 4000kr köp nu.eller ge mig ett bud bara via pm,bytes kan tänkas mot dating/chat/sms/adult Senast redigerad av barje47 den 2011-09-16 klockan 13:59 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
varför kan inte folk skriva bra och tydliga säljtrådar?
Säljer du som företag eller pp? är det moms på priserna osv. Hur tror du folk kan komma med bud utan korrekta siffror eller att du anger vilka sidor det gäller? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
som jag sa i tråden för de som kan läsa. vill ha namn och telnummer av de som är intr.De som är intr skickar pm och alla andra är bara timewasters typ 90%.Klart tråden kunde vara bättre men de som verkligen vill veta skickar pm.vill inte ge ut domänerna här, så är man seriöst intressera kan man rör på sitt arsle och pm mig och få mer info.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
gör jag till de som är seriöst intresserade och kan skicka ett pm med sitt namn och telefon nummer.de får uppgifterna direkt, men finns ingen anledning att visa nåt här för 90%som inte är intresserade och därmed totalt ointressanta för mig.Enkelt, fan mannen du har för mycket tid över om du hinner gnälla på mig?sorry du har en point men just med potensmedel så är jag dessutom osäker på vad jag får skriva och inte så också en anledning till att vara lite kryptisk.siffor 100-150us per månad i fickan, besökare tja 5-30 per dag, beror på min arbets insatts.så lite mer info då.mer vid pm.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
verkarväldigtintressantkanmanfåvetadomänen?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
uppdate min stats 8/9-8/10 så blev min commision 428us, Men det har ökat bra sista månaden då jag kört lite tester på olika ställe.Har bud på strax under köp nu.sista chansen,först med 4000kr eller mer får sidorn direkt.pm för mer info
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej,
Innan jag lägger tid på att kontakta dig via PM får du gärna förtydliga följande mening som jag inte riktigt förstår: 2 på sv,1 på no,1dk, och 1 eng.allt skickas av leverantören, din %25-40%. Vilka/vilken term är det du rankar 2 på Google.se, 1 på Google.dk/.no samt 1 på Google.co.uk? Vad menar du med 25%-40%? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
ok sorry menar vilka språk shopparna är på,,2 på svenska,1norska,1danska,1 på engelska och min vinst som jag får utbetalt ligger poå mellan 25%.40%, du sätter själv ditt slutpris men 25% är vad du gör minimum(finns minimumpris)
alltså 5 olika shoppar och domäner. Senast redigerad av barje47 den 2011-10-10 klockan 12:18 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Skickat ett PM tar gärna lite mer info om vilka domäner osv det är. |
|||