Kom ihåg mig?

Smart plan?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-09-08, 12:03 #2
MrBob MrBob är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 459
MrBob MrBob är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 459
Kundvård kan ske på många sätt.
Vem är den tänkta besökaren?
Folk som söker på ert företagsnamn har ni ju redan en relation till. I texten ovan är det kanske inte den primära målgruppen. Dom är viktiga för er, visst. Men ni är ju redan tillgängliga för den gruppen.

De som ni vill locka är de som inte alls känner er, nya ansikten helt enkelt. Det är mitt intryck. Se då till att skapa sidor där ni utgår från att folk inte vet vem ni är.

Är det en etablerad produkt ni säljer? Typ en cykel... i så fall behövs ingen närmare beskrivning av själva produkten. Är det mer avancerade grejer ni säljer kanske det är lämpligt med någon typ av förklaring.

Att vända sig till alla är som att vända sig till ingen. Ingen vill vara "allmänheten". Alla vill vara utvalda, prioriterade. Detta kan ni uppnå genom att tänka på vem den tänka besökaren är och föra fram ett budskap som den tänka personen förstår.

Du verkar rätt kompetent själv så du svarar bäst på din egen fråga!! :-)
Men ibland är det bra att skriva av sig!! :-)
Lycka till!!
MrBob är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:23.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017