Kom ihåg mig?

Ny oseriös Let's deal-kampanj

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-09-06, 09:58 #1
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Jo, det vore onekligen intressant att se vilken icke-temporär effekt marknadsföring genom dessa företag ger i förhållande till andra reklamkanaler. Jag tror själv resultatet är mindre smickrande. Har det gjorts någon sådan undersökning?
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Gammal 2011-09-06, 11:03 #2
evomedias avatar
evomedia evomedia är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 734
evomedia evomedia är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
evomedias avatar
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 734
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Jo, det vore onekligen intressant att se vilken icke-temporär effekt marknadsföring genom dessa företag ger i förhållande till andra reklamkanaler. Jag tror själv resultatet är mindre smickrande. Har det gjorts någon sådan undersökning?
Finns ju lite amerikanska artiklar/blogginlägg att hitta om Groupon som tar upp ämnet.
evomedia är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:19.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017