Kom ihåg mig?

CityNetwork: Varningar och fel

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-08-08, 15:18 #1
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
njoy - först och främst vill jag säga hur djupt beklagad jag är över att det har tagit sådant tid för dig att få svar och få det löst.

Vi har valt att inte ha felmeddelanden aktiverat globalt. Majoriteten (som vi talat med) önskar det så och många vill inte att lite småfel i sin kod kan störa sidorna. Det kan också bli så att ett litet fel i någon av de större installationerna som WP eller annat skulle teoritiskt kunna ge fel i större skala vid en uppgradering eller liknande. Vi har alltså valt att låta de som kan utveckla och har behov - få aktivera det själva.

Självklart sätter du själv igång det på enkelt sätt och du har varit på rätt spår hela tiden. Men det verkar tyvärr vara så att du hade ett kritiskt fel i den filen där du aktiverar felmeddelandet. Därför kommer det inte igång. Jag tror Johan F nämnde det till dig i något av supportmailen - om än sent. Ser självklart gärna att antinget du tar bort det kritiska felet (så felrapporteingen kan komma igång) eller att vi får hjälpa dig göra det (borde vår support redan gjort proaktivt - med ditt tillstånd). Du kan alltså, precis som du säger, sätta igång både errors.log filen eller få direkta felmeddelanden - gäller bara att du inte har fel i just den filen där du sätter igång det. Något supporten självklart skulle funnit långt tidigare och du har helt rätt i att kritisera oss för detta.

Det finns inga ursäkter till att det tog tid - men vill ändå tillägga mer som förklaring - att några av våra experter på området är på semester och belastningen något högre generellt i semestertider. Något som vi av ditt problem kommer se till att det blir ändring på nästa sommar.

Vill också poängtera det kjette säger - det är absolut skillnader i hur Binero och City Network driftar (bland annat underliggande hårdvara) - även om kontrollpanelerna och funktionalitet är relativt lika. Vi äger dessutom vår huvudhall och har full kontroll på miljön.
johan1234 är inte uppkopplad  
Oläst 2011-08-08, 16:51 #2
Webbkonsulternas avatar
Webbkonsulterna Webbkonsulterna är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2007
Inlägg: 43
Webbkonsulterna Webbkonsulterna är inte uppkopplad
Nykomling
Webbkonsulternas avatar
 
Reg.datum: Apr 2007
Inlägg: 43
Citat:
Ursprungligen postat av johan1234 Visa inlägg
...även om kontrollpanelerna och funktionalitet är relativt lika.
Vadå relativt lika? De är ju exakt lika! Ni, Binero och Telia kör alla med Atomias kontrollpanel (Se http://www.atomia.com/references). En i stort bra kontrollpanel (Kudos till Sam som utvecklat den då det behövs alternativ till de som tidigare funnits) men också en kontrollpanel som tyvärr brottats med en hel del barnsjukdomar. Detta har ju varit ett skådespel som vi alla sett på nära håll i och med alla problem som Binero haft sista åren med implementeringen av den nya kontrollpanelen, något som även ni och Telia fått smaka på.

Senast redigerad av Webbkonsulterna den 2011-08-08 klockan 16:55
Webbkonsulterna är inte uppkopplad  
Stängt ämne


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:45.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017