Kom ihåg mig?

Strukturfråga, sida med två syften - klarna.com

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-08-01, 22:16 #3
flying_c flying_c är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 14
flying_c flying_c är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 14
Hej tack för svaret.

Antalet besökare överväger helt klart mot konsumenter. Affärsmässigt går det dock att motivera att lägga stort fokus på företagarna. Men visst jag håller helt med i vad du skriver, företagarna tål förmodligen lite mer friktion i jakten på sin information.

Vattenfall var dock ett bra tips.
Hur tycker du att man ska strukturera tydligare på ärende? Jag är givetvis fast i mitt eget tänknade men jag inbillar mig att menyn 'Kundtjänst' lockar de flesta som har frågor kring just fakturan, köpet eller liknande.

Sätter en kaka som det är nu i alla fall.
flying_c är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:38.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017