FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej
Någon som har ett köp och sälj script? Det ska ha fungerande adminsida, inloggning för registrerade säljare/annonsörer mm. Helt enkelt en fullt fungerande köp och sälj site. Något liknande blocket, alltså en enkel köp och sälj sida, design fixar jag själv. Pris max 2000kr. /Jonny |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Tänkte bara fråga om du tittat igenom de alternativ som finns på marknaden? Vad tycker du om dem i sådana fall?, både enkla PHP-script till Wordpress-plugins och Joomla-komponenter finns =) Kan rekommendera Ads Managar till Joomla 1.6 samt Ads Factory till Joomla 1.6 likväl (Ads Factory kostar runt 1200:- om jag inte minns fel och Ads Manager är gratis om du inte behöver betalningsfunktion). Men du kanske söker något svenskt system där någon har integrerat telefon/sms-betalning? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej Jonthee
ska kika på dessa, jag har tidigare köpt ett sådant script, är själv inte kunnig att programmera alls men har kompisar som jobbar med detta. Har en idé som kan vara riktigit bra och till det behövs en köp och sälj sida, där annonser kan tas administreras av en admin och även av den som lagt in den från början, en login sida för annonsörer, en sökfunktionm på sidan, en sorteringsknapp, efter län, stad, pris, artikel mm och sjävlklart något betalsystem. /Jonny |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|