FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Har ett rederi ljugit för dig och sagt att du inte varit hemma/på plats? | |||
Ja, händer ofta att dem ljuger och säger att de varit här. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 35.14% |
Ja, har hänt några gånger att dem ljugit och sagt att de varit här. |
17 | 45.95% |
Nej! Det stämmer hittils. |
7 | 18.92% |
Antal röster: 37. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men har varit med flera gånger att dom ljugit, ibland har man blivit så arg så man nästan funderat på stämma dom och krävt skadestånd. Schenker är värst, och man kan fundera meningen med express leverans när idioterna inte klarar leverera något. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag var med om när Schenker lade ner ner lappen om att de hade varit på plats i grannens brevlåda. Sedan kom grannen typ en månad senare och lämnade lappen till mig.
När jag talade med Schenker tyckte de att de inte hade gjort något fel. Leveransen hade gått tillbaka till leverantören. Dock slutade det med att de fick köra ut paketet igen utan att jag behövde betala igen och inte heller leverantören behövde betala igen, för den hotade med att byta fraktbolag om Schenker inte de körde ut paketet igen utan kostnad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har gnällt mig till extra utkörningar. Senast var det DHL som inte hittade fram ordentligt.
Bäst är väl posten som trots stora skyltar om varumottagning missar lastporten. De hade noterat "portkod saknas", men när jag ringer kundtjänst kan även de se att portkoden står med på lappen. Det blev en extra vända för dem och det paketet. Framförallt tror jag det är viktigt att ringa och klaga så de får åka ut igen på egen bekostnad.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|