Kom ihåg mig?

2011-01-31 Binero nere igen?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-06-10, 17:28 #19
barxth barxth är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2008
Inlägg: 11
barxth barxth är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2008
Inlägg: 11
Absolut inte - jag vet att du snarare försvarade oss i det, men vi står inte riktigt med samma åsikt när det gäller vikten av de olika supportkanalerna. Som Kjetil skrev så måste den kundens telefonsamtal hamnat någon helt annanstans eftersom vår växel inte hade haft något samtal som stått längre än ca 8 minuter i kö den dagen.

Jag vet att ni är riktiga ninjor på att vara snabba som f*n i supporten (förmodligen snabbast i branschen) och förstår varför du tycker så (eftersom jag själv varit i samma sits tidigare). Dock tyckte jag tråden gick iväg mot lite väl smala inriktningar gentemot vad support är och vilka kunder som behöver den (och vad för typ av support).

Med tanke på trådtiteln (som hänvisar till Binero, även om det är två andra webbhotell som diskuterar supportvägar i den) så kändes det rimligt att lägga in en åsikt angående hur vi ser på kundservice och att vi vill ha snabba korta svarstider både på e-post och telefon (och snart chatt igen) och att det är kunden som ska välja den kanal som passar bäst för stunden och ändamålet - inte företaget.

Jag kan dock gärna fortsätta en sådan diskussion över en öl på bryggan efter midsommar
barxth är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 2 (0 medlemmar och 2 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:54.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017