FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej.
Skrev för 2-3 veckor här sedan om att jag fick upp mitt intresse för webbutveckling igen och ville starta upp en hemsida, startade då en hemsida där man kunde ställa frågor och få hjälp med datorn enkelt förklarat. Insåg ganska snabbt att jag kommer aldrig orka driva den hemsidan, så tröttnade ganska snabbt, la ner den idén. Jag kände därför att jag vill göra en ny hemsida, något kul! Jag vet att det redans finns hundratals liknande hemsidor, men nu gör jag detta mer för att jag tycker det är kul! Sidan heter då http://ISeeAHappyFace.com, vilket är en hemsida där jag dagligen kommer uppdatera med roliga bilder, finns även en funktion där besökarna kan ladda upp bilder. Varför ISeeAHappyFace? Enkelt!, tycker att det finns så många liknande sidor, där det laddas upp massor med skit bilder som inte är ett dugg roliga, sidorna är krångliga, massor med störande reklam osv. På vår sida ska man enkelt kunna bläddra sig fram mellan ett arkiv av roliga bilder och få sig ett skratt! Man kan enkelt dela med sig av bilderna via Facebook och även kommentera via Facebook. Nu behöver jag lite kritik, la upp sidan för en två veckor sedan. Den börjar blir "klar", hur fungerar sidan? Ser allt bra ut? Hur upplever ni det att bläddra mellan bilderna? Något som stör er? Något som saknas? Klicka gärna runt lite och lek besökare, vad tycker ni? Sedan vet jag inte riktigt hur jag ska ha "arkivet", "images" uppe imenyn, hur ska man kunna bläddra bland bilderna där? Funderar att köra dag/veckovis med rubrik och länk till bilden. Vad tror ni om det? Senast redigerad av daaaajM den 2011-06-16 klockan 21:12 |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|