FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Säljer min sajt somnproblem . nu. På grund av sjukdom i familjen så har jag inte tid att driva den vidare. Det stora värdet ligger i texterna som är unika (när inte annat anges). Har själv skrivit dem och det har tagit relativt lång tid. Tillstånd har inhämtats ifrån författarna till de få texter som inte är unika.
Sajten ligger t.ex. 1:a på sökordet "sömnhjälpmedel" och således så finns det möjlighet till bra försäljning av produkter för den som orkar utveckla sajten vidare. Om Ni söker runt lite så ser Ni att den även innehar bra positioner på ord som "sömnproblem", "hjälpmedel snarkning" osv osv. Slumpar bort den till lågt pris, 1000:- som betalas via Paypal. Senast redigerad av jacobjs den 2011-05-29 klockan 17:46 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Bud på 500:-
Som sagt, köp nu pris på 1000:- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
har du domänet hos godaddy eller namecheap så den kan pushas över utan papper?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
ah så tillkommer transfer avgift på 2.300:- då ?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Mig veterligen så är överföringskostnaden 0 :- mellan Binero-konton även gällande .nu-domäner?
Kan självfallet kolla upp detta. EDIT: Ett domännamn som (om möjligt ![]() Senast redigerad av jacobjs den 2011-05-29 klockan 19:53 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tror att knullis har rätt gällande kostnaden. Något som jag borde uppmärksammat.
Då gör vi såhär. Priset sänks till 800:- så att ägaren har 200 kronor "över" till nytt domännamn. Jag tipsar därefter köparen om ett ledigt domännamn som är ännu bättre än somnproblem . nu och därefter så kör vi en 301-redirect. Jag kan även tänka mig att slänga med en timmes hjälp med SEO till köparen. Ni kan ju läsa denna tråd för mer info om hur jag jobbar (självfallet frivilligt för köparen att utnyttja detta). http://www.wn.se/t1047590.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Några inkomster ?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Inga att tala om, blir väl drygt 30 kronor via Adsense för månaden. Dock så är annonserna knappast optimerade utan bara utslängda huller om buller. Har som sagt på grund av familjeproblem inte haft ork att ta tag i det.
Som jag skrev tidigare, det stora värdet finns i texterna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Sänker priset till 700:-
|