FAQ |
Kalender |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Om [email protected] skickar till [email protected] (vidarebefordrar till [email protected]) så kommer det inte fram till [email protected]? Låter märkligt. Nu har jag testat mig fram och löst det hela: 1. Först skickar jag ett mail från Gmail till min KTH-adress (som skickar alla mail till GMail). Det fungerar inte - mailet kommer inte fram. 2. Sedan går jag in under "Inställningar för Mail" i GMail, lägger till KTH-adressen i "Konton och import" och verifierar den. 3. Nu fungerar plötsligt steg 1. Alltså måste de adresser som ni vill ta emot vidarebefordringar från vara tillagda under "Konton och import" i GMail. Varför det är så har jag inte en aning om. Att det skulle påverka andra GMail-användare som skickar till denna KTH-adress (eller till en annan adress som jag har vidarebefordring från t.ex. Binero på) har jag inte kunnat verifiera. P.s. Kan någon moderator vänligen ändra rubriken på denna tråd till "Forwards av e-post till GMail", då den för tillfället är helt missledande. Senast redigerad av Timofey den 2011-05-10 klockan 01:21 |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|