| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Nackdelen med att bara betala vid faktiskt förmedling är ju att alla kommer kasta in offerter direkt (det kostar ju inget) och då slår man snabbt in i maxgränsen (5 offerter per uppdrag). Det blir lägre kvalitet på offerter och det gynnar ingen, förutom den som är snabb och får ett uppdrag då möjligtvis.
Det är dessutom komplicerat i o m att jag då måste jaga uppdragsgivaren med att ta reda på vem som faktiskt fick uppdraget, och detta kan lätt mörkas etc. Som systemet nu är byggt visas inga kontaktuppgifter förrän betalningen har skett (förutom att det nu är gratis så det sker ingen betalning). |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Personligen tycker jag att meningen Offerter från Sveriges bästa programmerare och designers låter som något taget ur luften och inger falsk förhoppning. Om en journalist kontaktade er imorgon, vad har ni för att backa upp det påståendet att de som brukar er sajt är bäst i landet?
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Citat:
Har förövrigt just bytt över till en prismodell där jag tar en fast avgift givet vissa prissegment, dels för att inte bli för dyr vid stora offerter men också för att man som konsult inte alltid kan ge en jättespecifik siffra eftersom uppdragsbeskrivningen kan vara luddig eller behöva specificeras ytterligare vid ett möte etc. Såhär ser det ut: http://cl.ly/6fYy |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|