FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad jag vet sen tidigare så får man vänta tre bankdagar innan pengarna kommer.. Beroende på vilken tid pengarna överfördes i fredags så har det ju gått en eller två bankdagar.
Sen som ni skriver, så har jag heller aldrig haft strul med utbetalningarna från Euroads så jag tror mer på att pengarna överfördes för sent i fredags för den dagen skulle räknas som en bankdag. Jag kan ha fel, men tycker inte man ska börja bli kritisk förens man är säker att alla bankdagar gått. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Senast redigerad av addiction1 den 2011-04-18 klockan 18:32 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Nix, inte än. Förhoppningsvis får vi väl våra pengar imorgon
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Bara jag som inte erhållit mina pengar från EuroAds? Eller är det fler som fortfarande inte fått in pengarna på kontot?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hur orkar ni hålla på med affiliating när det alltid är såhär...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det finns verkligen sånna som alltid sköter betalningarna i tid, som bland annat Tradedoubler. Det finns många andra också men jag har alltid varit lite tveksam till bland annat Euroads och Affiliator, och då förstår jag vad du menar. Dock är det alltid så hos nästan alla affiliate program, att någon annonsör är sen med att betala osv, ingeting man ska haka upp sig på. Händer det ofta, då kanske det är bättre att byta till ett annat affiliate bolag. Det finns ju trots allt sånna på forumet som livnärar sig på affiliate, så varför sluta. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag fick pengar igår från EuroAds.. har aldrig haft några problem med utbetalningarna.
Ni som inte har fått pengar.. Har ni valt "svensk bank" eller "annan bank" under bankuppgifter? Detta val påverkar utbetalningar nämligen. Svensk bank = utbetalningar sker oavsett summa Annan bank = Min belopp på 300 kr.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu har jag fått mina pengar, helt problemfritt som förr :-)
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|