FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
säljer sidan sexkontaktsms . com
Sidan startades ca 6månader sen och ingen hård marknadsföring har hunnits med. Sidan har ca 200-300 unika besökare om dagen 30% från sökmotorer resten från alla trades. antal unika besökare och inkomster kan styrkas om du är beredd att lägga ett bud över 15k . Snackare undanbedes OBSERVERA : har du inte ett intresse i sidan, eller tänker lägga ett bud, ställ då inga frågor eller kommentera inte heller vad du tycker om sidan. Har du funderingar/frågor kring det jag säljer ställ dem hellre via pm så svarar jag så snabbt jag hinner. Sidan har ett proffsigt admingränsnitt där man styr precis allt på sidan. Länktopplistan är cjoverkill . Sidan har sista 6 månaderna dragit in ca 1000kr i sms per månad. Inga buggar - ett perfekt skript som kostade en bra slant att ta fram. Säljer som privatperson och vill att budgivning startar på 15.000kr som också är reservationspris. Budgivning är öppen fram till 25 april 20.00 ,2011 Senast redigerad av knullis den 2011-04-12 klockan 23:45 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
har fått en del frågor om analytics finns, japps det finns och kan visa skärmdumpar till alla seriöst intresserade
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|