FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Har försökt att få mitt paypal verifierat ett bra tag, eftersom jag vill handla lite mjukvara m.m.
Problemet är att man måste verifiera sitt paypal konto när man kommer upp till ca 300 dollar totalt. Så tydligen gör dom en transaction där ett par siffror ska stå på själva transaktionen på banken, som man sen använder för att verifiera sitt konto. Jag har varit på nordea, dom hittar inga siffror, på min egen nätbank hittar jag heller inget. Har någon här nordea och fått paypal fungera? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
ja du kan inte logga in förenklad inloggning utan måste logga in med kod eller e-legg sen kolla på tror det hette detaljerad kontohistorik.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag kör Nordea och har fått det hela att fungera.
Eftersom jag på den tiden inte hade tillgång till min internetbank så gick jag ner till närmsta Nordea-kontor och frågade ifall jag kunde få titta på en historik av alla transaktioner som skett till/från mitt konto. Och bam! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Eftersom det är transaktion med kort dras väl pengarna preliminärt och därför står det endast "Kortbetalning" på kontoutdraget? Efter några dagar ska det ändras till "PAYPAL *31337" och du bör se koden.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|