FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Absolut, det går såklart skriva ett OS i flash också om man vill, men det är få som är så dumma
![]() Vi kan ju jämföra, skriv detta i flash http://mrdoob.github.com/three.js/ex...ials_cars.html och så jämför vi FPS och CPU usage så får vi se.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Nä nu orkar jag inte sitta här och spekulera. Det visar sig och jag hoppas verkligen det blir bra och håller sig så. Alternativt att IE skrotas ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Kanske en aning OT, men FF 4.0 verkar ha släppts idag. getfirefox.com ger den versionen iaf
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hmm, vet någon om man kan lägga upp developer tools-knappen bland dom andra knapparna längst upp i högra hörnet? Helst vill jag inte behöva ha verktygsfältet synligt eller hålla på och öppna upp menyer etc.
Om man kan få in ett menyval - typ inspect element - skulle det duga alldeles utmärkt också. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tråkigt att ie9 inte stödjer en basic css3 funktion som text-shadow.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Det bästa för oss webbutvecklare hade varit om microsoft slutade utveckla ie helt och hållet tycker jag, men det kommer aldrig att hända tyvärr. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ja, bästa vore väl att de valde en open-source webbläsare (Firefox eller Chromium) och såg till att den fungerade bäst på Windows rent funktionsmässigt (GPU-accelerering, SitePinning osv. som IE9 har).
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jo tänk vad bra det hade varit om det bara fanns en webbläsare som hade det bästa av alla de som finns idag. Problemet är bara att då skulle webbläsarutvecklingen stanna av (pga. brist på konkurrens) precis som mellan 2001-2006 hehe
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|